Skreddersydd digital rådgivning!

Vi  ser helheten av din bedrift og lager det du egentlig har behov for å kunne bli synlig digitalt.

Våre rådgivere hjelper deg å bygge opp merkevaren din på nett og bli mer synlig der kundene dine er.

Vår tilnærming

Ikke bare nettsider
I dag kan ``alle`` lage nettsider. Har du en gjennomtenkt digital strategi, utløses det fulle potensialet av din nettside. Det gir konkurransefortrinn på nett.
Segmentering
Segmentering av kundene er meget viktig, rett og slett for å forstå hvem de er. Her prioriterer vi segmentene som skaper mest merverdi for din virksomheten.
Digital strategi
Vi lager strategidokumenter som beskriver hvordan vi kan nå ut til de mest relevante målgruppene for din virksomhet. Det gir deg den optimale effekten.
Full kontroll
Vi opparbeider fremdriftsplaner som tar hensyn til budsjettet og beskriver markedsaktiviteten fremover. Det gir deg god oversikt og full kontroll.

Digital strategi først!

En god strategi gjør at du vil få en mer gjennomtenkt og helhetlig digital synlighet. Det skaper flere Leads og dermed mersalg!

Få noen eksperter med erfaring til å hjelpe deg med å lage en skikkelig god digital strategi. Her fokuserer blant annet om å sette opp målbare målsetting, samt finne ut hva du skal prioritere av kanaler og budskap.

En god digital strategi hjelper deg å oppnå følgende mål: 

  • Enklere salgsarbeid
  • Smartere bruk av ressurser
  • Bedre synlighet digitalt
  • Mer organisert virksomhet
  • Bedre kommunikasjon
  • Bedre ROI (Return on Investment)
  • Proffere gjennomføring av prosjekter

Forstå kundereisen

For å kunne tiltrekke nye kunder til deg i den digitale verdenen, er det viktig at du forstår kundereisen.

Effektiv kommunikasjon mot potensielle kunder er meget viktig for å konvertere dem fra vanlige besøkende til kunder. Her bruker våre eksperter å dele kundereisen i 3 faser:

  1. Problemerkjennelse: Kunden må først bli oppmerksom på at han har et behov, og at du har løsningen.
  2. Vurderingsfasen: Kunden sammenligner dine løsninger med andres (altså dine konkurrenter).
  3. Beslutningsfasen: Kunden sorterer og gjør listen mindre, og tar til slutt kjøpet.

En god kommunikasjonsstrategi sørger for å påvirke kunden i alle disse fasene.

Vil du vite mer? Få tips fra en rådgiver her

Innhold som salgsverktøy

Innholdet på nettsiden din er det viktigste salgsverktøyet du har på nett. For å kunne vinne kundenes sin oppmerksomhet må du ha det riktige innholdet, uansett hvor de er hen i kjøpeprosessen.

Innholdet skal sørge for følgende:

  1. Tiltrekke nye kunder
  2. Engasjere både eksisterende og potensielle kunder
  3. Konvertere leads til kunder
  4. Følge opp dine kunder

Vi undersøker for deg!

Det er dyrt å utvikle produkter ingen bruker. Derfor er det viktig å kjenne markedets behov for å unngå å kaste bort verdifulle ressurser.

Ved bruk av samfunnsvitenskap og markedsanalyse kan vi finne ut hvilke behov finnes i markedet og hvordan du bør tenke produktutvikling.

Målet er å unngå at du bruker tid og ressurser på å utvikle produkter og tjenester som ikke gir merverdi til din virksomhet.

Vi gjennomfører følgende type analyser:

  • Kvalitative undersøkelser
  • Kvantitative undersøkelser
  • Søkeordanalyser
  • Markedsanalyser
  • Innholdsanalyser

Oddbjørn Roksvaag

Rådgiver og redaktør

+47 906 22 158

Thor Omenås, Pla-Mek AS

Vi er meget fornøyde med innholdet Vest Vind Media har laget for oss.

– Thor Omenås, Pla-Mek AS

Vest Vind Media har bidratt til å få vår reise til å bli en suksess.

– Kristians Lillerud, Flatsetsund Engineering

Folk

Oddbjørn Roksvaag

Rådgiver og redaktør

+47 906 22 158

Cicilie Ø. Bjørshol

Salgsansvarlig

+47 414 54 520

Jon-Are Berg-Jacobsen

Innholdsprodusent

+47 990 26 682