En god nettside skal øke din synlighet, samt skape flere leads til din salgsavdeling.
Vår tilnærming
Utvikling med markedsformål
En god nettside snakker kunden sitt språk og skal hjelpe deg å oppnå dine forretnings- eller salgsmål.
Websiden din skal helst være en del av en større markedsstrategi. Den skal oppfylle forretningsmål som du har satt opp i markedsplanen din.
Vi bygger nettsiden din rundt innholdet:
Produksjon av innhold:
Innholdet utformes utifra resultatene fra søkeordanalysen og budskapene du ønsker å kommunisere.
Wireframes:
Det lages wireframes som viser funksjonalitet og hvordan kjerneinnholdet skal presenteres.
Design og utvikling:
Vi lager design med brukervennlighet i fokus, og deretter starter vi med utviklingsprosessen.
Brukertesting:
Brukervennlighet og funksjonalitet kvalitetsikres slik at løsningen er innenfor dagens standarder (WCAG 2.0)
Søkeordanalyse gir bedre treff
Bare å ha en nettside betyr ikke at du er synlig, eller søkbar.
Ved å bruke eksperter på søkeordanalyser kan du garantere at du får det meste ut av innholdet ditt, og at du har det beste utgangspunktet for å bli truffet på søk.
Vi tar oss av alt!
Vi tar oss av både utforming av innhold og utvikling av nye nettsiden din, slik at du får du får en skånsom prosess, og mest mulig utbytte for budsjettet ditt.
Ta kontakt med en rådgiver for mer info.
Oddbjørn Roksvaag
+47 906 22 158
Godt innhold på nettsiden har gjort det enklere for oss å kommunisere med våre kunder og at de bedre forstår våre produkter.
– Kristians Lillerud, Flatsetsund Engineering
Vi undersøker for deg!
Det er dyrt å utvikle en nettside som ingen bruker. Derfor er det viktig å kjenne markedets behov for å unngå å kaste bort verdifulle ressurser.
Ved bruk av samfunnsvitenskap og markedsanalyse kan vi finne ut hvilke behov finnes i markedet og hvordan du bør markedsføre din bedrift på nett.
Målet er å unngå at du bruker tid og ressurser på å utvikle produkter og tjenester som ikke gir merverdi til din virksomhet.
Vi gjennomfører følgende type analyser:
- Kvalitative undersøkelser
- Kvantitative undersøkelser
- Søkeordanalyser
- Markedsanalyser
- Innholdsanalyser
Når alt blir enklere
Få en kickstart på markedsaktivitetene og få mersalg!
Våre eksperter har lang erfaring med å planlegge markedsaktiviteter, og vil hjelpe deg å lage en god markedsplan som gjør jobben din enklere.
Her er noen grunn til å lage markedsplan:
- Mer organisert virksomhet
- Bedre ROI (Return on Investment)
- Enklere salgsarbeid
- Får alle i bedriften til å jobbe mot samme mål
- Smartere bruk av ressurser
- Mer effektiv produksjon
- Proffere gjennomføring av prosjekter
Folk
Oddbjørn Roksvaag
Rådgiver og redaktør
+47 906 22 158
Cicilie Ø. Bjørshol
Salgsansvarlig
+47 414 54 520
Jon-Are Berg-Jacobsen
Innholdsprodusent
+47 990 26 682